pondělí 3. června 2013

Organizace blogu



Konečně jsem se vrhla na nějakou tu organizaci blogu. Články konečně budu přidávat pravidelně a budou mít nějaký smysl. Budu se snažit o nějaký jednoduchý design, ale když jsem měla problém i s blogem.cz tak si nejsem jistá jak to dopadne. Zaměření blogu je už naprosto jasné móda, líčení, videa… Malou ukázku jsem Vám přinesla už v předchozích článcích takže asi víte, co vás čeká a co připravuji. Články bych chtěla přidávat tak čtyřikrát do týdne. Jenom takový rozpis, co vás čeká v jaký den:
Pondělí – články spojené s blogem a videi (rady, organizace, apod.)
Středa – makeup inspirace (vše spojené s líčením)
Čtvrtek – videa (TAGY, P&Z, Nákupy, apod.)
Sobota – Módní články (outfity, rady, apod.)
Ostatní dny si nechám volné, abych taky měla nějaký ten čas na úpravu videí a podobné věci. Pokud byste se chtěli na něco zeptat můžete mi psát na můj mail: darkdenvideos@gmail.com a já doufám, že můj blog se dostane aspoň na takovou návštěvnost, jakou měl můj bývalý blog.

Žádné komentáře:

Okomentovat