neděle 16. června 2013

My Skin Care






Tak v dnešním videu mám pro vás tak zhruba všechno čím se o svou pleť starám. Jak už zmiňuji ve videu: ,,Nějak se o pleť přehnaně nestarám - nepotřebuji krémy za tisíce a odličvače za 300Kč k čemu?"
Chtěla jsem vám tak nějak ukázat, co za přípravky vlastně používám a tak. Já každopádně akorát doufám, že se video bude líbit. Chtěla bych už teď poděkovat za krásné komentáře u předchozích videí - to mě vždy neskutečně potěší. Ale přece jenom když se dívám na svoje první video tak si říkám - vždyť to je hrůza jak jsem to vůbec mohla natočit a někdo se na to vydržel podívat fakt jako :D


 




2 komentáře:

  1. nic z toho nepoužívám, mám úplně odlišnou kosmetiku..:) ale ta tvoje vypadá taky fajn..:)

    OdpovědětVymazat
  2. Super video :) ale taky z toho nic nepoužívám.

    OdpovědětVymazat