pondělí 20. května 2013

Představení

Představení

Jak už vám asi došlo tak moje jméno je Denisa a tenhle blog jsem si založila za účelem natáčet videa. I když měla jsem docela problémy s google účtem. To víte když někdo není technicky zdatný a někdo mu naservíruje něco takového tak se pak nedivte. Jinak je mi 13 let, ale zbožňuji módu a líčení. Nejsem ten typ člověka, co je schopný utratit 1100,- za makeup a 890,- za paletku očních stínů. Je mi jedno co si o tom co dělám myslí ostatní. Mě to baví takže mě nezajímá kritika typu: Ježiši jsi normální ve 13 točit videa... Hahha, nad něčím takovým se vždycky ráda zasměju. Už se nemůžu dočkat až se konečně vrhnu na úpravu svého blogu - teda pardon blogspotu (jo asi si na to nikdy nezvyknu) - a svého ytb kanálu. Což mě, ale taky docela děsí, nejsem v těchhle věcech věcech nejlepší. Uvidíme jak to dopadne, každopádně doufám, že u tohohle nějakou dobu vydržím a že mě to nepřejde asi po 3 měsících jako můj bývalý blog. Jo a pokud byste se nudili a máte rádi beauty videa, mrkněte na tuhle slečnu. Její videa jsou nejbožejší úplně.

Žádné komentáře:

Okomentovat